De flesta av ett företags affärsprocesser täcks av affärssystemet. Exempel är kundhantering, artiklar, lagerhantering, offert, order, fakturering, leveranser, inbetalningar, projekt, tidsredovisning, kalender, ringlistor och utskick.
Ja, de flesta av de kunder som vi har fått feedback från anser att det är väldigt enkelt att komma in i och börja använda systemet. Följande är några attribut som vi och våra kunder beskriver systemet med:
Vi börjar alltid med ett kostnadsfritt möte där vi ser över sätt att arbeta och samarbeta. Sedan genomför vi en analys av behov och skapar en kravspecifikation som presenteras för kunden, oftast tillsammans med ett kostnadsförslag. När detta är godkänt så startar vi nästa fas som är utveckling, anpassning eller projekt. I större projekt arbetar vi efter en förutbestämd tidsplan som parterna förbinder sig att följa. Nästa fas är implementering och i projekt som omfattar affärssystem även driftsättning.
Det är svårt att uppskatta från fall till fall. Det finns en prislista för de olika versionerna av Agera, men varje systeminstallation är unik, och en hel del av den totala kostnaden beror på vilka anpassningar som man bestämmer sig för och vilka andra tjänster som kunden behöver, samt vilka systemmoduler man behöver.
Vi vill ge våra kunder kvalitativ support och erbjuda kvalitativa personliga tjänster. Support sker via telefon eller epost. Det går även att teckna ett rabatterat supportavtal i samband med köp av system eller ett projekt.
Idag finns bortåt tusen företag i Sverige och övriga Norden som använder systemet i sin dagliga verksamhet. De allra flesta är mycket nöjda och uppskattar ett system som man kan växa i och är anpassningsbart.
Rapporter finns i alla delar av systemet. I kundmodulen kan man t.ex. få olika historikrapporter och statistikrapporter, och på samma sätt kan man få historikrapporter eller statistikrapporter i fakturamodulen eller ordermodulen. En annan typ av rapporter är t.ex. i fakturerad tid, planering eller kalkyl i projektmodulen.
Finns inte din fråga / svar här? Kontakta oss, så svarar vi gärna på alla frågor.
Telefon 035 - 735 00 33
Email info@matchhouse.se
Nu erbjuder vi en ny variant av affärssystem. OpenERP är ett öppet källkodssystem. Läs mer om det här.
Vi välkomnar Sara, som i första hand skall ansvara för marknadsföring. Sara är även utbildad systemutvecklare och har arbetat med webbdesign.
Nu har vi lanserat den nya sajten, med ny fräsch design, bättre flöde och bättre strukturerad information. Vi hoppas ni ska gilla den.
Nu erbjuder vi en enkel kundhanteringsapplikation till webben. Samarbeta online och dela kundinformation. Läs mer om det här.
© Match House. All rights reserved